Blommor från äppelträdet

  

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, ideér någon?
Var ute på gräsmattan och fotade lite, blev mest blommor, kanske tråkigt men kan bli fint om man har tur, right?
Dessa tre bilder är på det blommande äppelträdet.
Det är väl bland det finaste med våren, när alla träd, buskar och blommor börjar blomma fram, eller vad tycker ni?

Bara för att hålla mig lite sysselsatt ett tag framöver så ska jag försöka ändra lite typsnitt och kanske snygga till min fotoblogg, som jag väldigt sällan upptaderar. Och för att jag sällan upptaderar den så tänkte jag kolla igenom min "bildmapp" och se om jag hittar några bilder från tidigare som inte har blivit upplagda här. Vi får se. :)

Kommentarer
Postat av: frida

sv: hehe varsegod! :) &tack , hihi! :D



vad ska du hitta på idag då ? :)

2009-05-21 @ 12:58:09
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0