I hear the voice of Buddha

Igår kväll var jag trött, vet inte varför men antar att jag blev trött för att jag inte gjorde något på hela kvällen, jag tittade på Hip Hip Hora som är en ganska töntig film men som är helt okej ändå, jag gillar den på något sätt. Men jag fick min lillebror att leka kurragömma med mig. Kurragömma på två stycken, lyckat? Faktiskt så var det riktigt roligt. Höll på att skratta ihjäl mig när min lillebror skulle leta efter mig och jag när han hittade mig och jag råkade skrämma honom (som inte var med meningen..) dog jag av skratt, låg på golvet och fick ont i magen av allt skratt. Han är min kära lillebror. ♥
På kvällen, sent på kvällen, frågade mamma om jag ville titta på Pirates of the Caribbean - Världens ände med henne. Jag hade ju redan sett den men sa att jag kunde se den med henne ändå. Så jag gjorde mig i ordning och vi la oss i mamma säng och tittade. Jag somnade efter ett tag, inrullad i en filt och sen kom hunden och bökade sig under filten och la sig som en liten boll vid min mage under filten. När filmen var slut så låg både jag och hunden helt döda, ingen av oss ville gå upp ur sängen.

Idag halv 11 så skulle jag ner till cafét igen för att prata med Elisabeth om tider och allt. Hon skrämde mig. Hennes dryga sätt att prata gjorde mig helt stel, visste inte vad jag skulle säga till henne eller nått. Men höll mig för skratt när det kom en massa motorcykel människor från Finland in och skulle fika och hon skulle prata engelska med dom för att dom inte förstog svenska speciellt bra, när hon skulle förklara vad som var på mackorna och allt. Och sen när jag fick syn på den där stegräknaren som Helena hade berättat om dagen igår så  började jag le.. Iallafall så ska jag jobba på lördag, herregud, hon sa "så får vi se hur det går...". Kommer säkert gå jätte dåligt och ja.

 
Kategori:
pelle:

så sjukt härliga bilder, carina! saknar dig... <3

Carina:

Awh! Tack, PellePonken.

pelle:

:) ses när vi kommer hem?? följa med och göra ett nytt försök att skejta?? minns sist du skulle försöka, såg helt galet ut men du försökte iaf.. hänga meed? plz

Kommentera inlägget här: