"[...] gör det genast."

Dagen har varit skit rent ut sagt.
Jag sov riktigt dåligt inatt, vaknade 5:45 och klockan ringde 6:00, det var bara att gå upp. Sen var jag i skolan för att försöka göra någon nytta. Det ända bra idag var att jag redovisade. Annars har hela dagen bara varit en lång väntan på några ord man inte förstod sig på och ett "håll käften" från en som jag trodde var bra för mig. Men se så, upp med hakan nu. The botten is nådd. Det kan inte bli värre nu. Resan hem vart iallafall riktigt lång..

Imorgon börjar jag sent, jag ska ställa klockan för att ringa och boka tid dock. Besöka banken så att jag har lite pengar att spendera på måsten. Ta mig till skolan och försöka öppna käften. "Det du är rädd för - gör det genast".
Kategori:
r8mebitchimpro @ bdb:

tack för din kommentar snyggo!

Kommentera inlägget här: