Spelar jag död eller?

Igår låg jag och läste hela dagen. Börjar känna mig sådär trött igen som jag gjorde under den tiden då jag drack blutsaft, den saften som inte tycks hjälpa. Den står iallafall kvar i kylen tror jag och är troligtvis inte speciellt bra att dricka pga datumet. Men men. Två hundpromenader blev det trots allt. Vad går jag och väntar på egentligen? Att något ska hända? Det är dags att ta sig i kragen. Vafan.

Nu är jag i ordning gjord, klar för att sätta mig på bussen. Magont och ingen lust alls att jobba. Känner för en lång, lång, lång promenad med kameran istället. Och det känns ju si och sådär att stänga caféet själv, har ju aldrig gjort det så det här blir ett test. Räkna kassan, blä. Jag och matte liksom. Hah.
Men upp med hakan, det går bra, tror jag.

Kategori:
Jessica:

Det tycker jag verkligen! :) Du får meddela när du inte jobbar så ska jag jaga efter mitt schema också.

Johannes:



Gå till Willys och köp ett par Powerking ... då blir man pigg :)

virre:

men jäklar vad snygg bild (:

Hultman:

C, hör av dig.

Johannes:



Haha ja, det blev grymt bra fångst iår. 150 kräftor :D



Va riktigt roligt att dra upp burarna och verkligen se hur det kryllade av dom där inne ^^

Kommentera inlägget här: