Brun!

Åkte in till stan idag. Gick förbi jobbet och skulle räkna ut alla timmar för denna månad eftersom vi måste göra det själv. Måste alla ni andra också göra det? Hm. Det blev klart rätt fort så jag och Robin gick förbi Stadium, Åhléns City och så. Jag köpte hårfärg, shampoo och hårinpackning från Toni&Guy och glansspray. Så nu kommer håret var härligt förhoppningsvis!

I alla fall...
Nu är jag brunhårig och det känns just nu helt fantastiskt och fräscht. Får se om det ändras när det är helt tort.

Kategori:
Junitjej:

En sådan trevlig blogg du har!!

Therese:

Hade oxå tänkt färga mitt brunt. Det är jävligt nice ^^

Hanna:

Jag tror inte att jag behöver räkna ihop alla mina timmar, men sista dagen jag jobbar i denna månad är imorgon, så får se. Kanske måste jag det också :P

Jag jobbar från 9-18, efter det blir det hem och äta en god middag med med familjen och farbror + familj. Efter det är det bråttom bråttom, duscha och åka iväg hem till pojken som bor i haninge och sen ska jag spendera kvällen/natten/morgondagen där :)

Själv då? ^^

Elin:

ja tack, det hoppas jag med :)

Det är bra med mig också. Gott nytt år :)

Kimse:

Lyssna på när jag sjunger och förstå hur mycket jag längtar till helgen,



i min blogg :D



kram

Kommentera inlägget här: