Dagen

Dagen blev av att jag övningskörde ut till landet för att ta kort på en kyrka till min fotouppgift, sen fortsatte vi på en gammal väg till mormor då jag får syn på en gammal stuga som jag borde ta kort på för att göra min andra fotouppgift klar, nu är det bara att sätta ihop bilderna. Verklighet + verklighet = ny verklighet. Sen kom vi hem till mormor, pratade och hade trevligt, blev till och med kvar på middag. Och nu håller jag på att packar ihop lite saker för att sen ta bussen in till sthlm. Bra dag, mycket bra.

(Min nya-verklighets-bild kommer sen)

Kategori:
jocke:

vill du ses nästa vecka så kan du få dom där bilderna? hör av dig..

Carina:

Jaaa, vore jätte trevligt. Och kul att få se dom där bilderna för en gångs skull. :) Vilken dag passar dig bästa nästa vecka? Jag hör av mig, skickar sms eller ringer om en stund.

jocke!!:

onsdag och torsdag passar mig nog bäst.. men om du inte kan då så kan jag fixa dom andra dagarna med. säkert. :) ja.. men gör det. hörs om en stund då!!

Kommentera inlägget här: