Fix & trix

Igår tog vi ju en tripp till Skärholmen och Kungens kurva. Letade efter en liten present till min morbror som har 50 års fest snart och kollade på lite små saker. Vi fick med oss en hylla hem. En enkel ekhylla med fyra hyllplan. Tanken är att den ska sitta i hallen och ja, våran raouter ska få äran att stå på den, för som den står nu går ju inte alls. ;/ Vi fick iallafall med oss hyllan hem och lite små saker, inget märkvärdigt men bra att ha saker. Vi åt lite lunch där också, blev frestade då vi fick förbi alla matställen. Jag tog en räksmörgås och Robin en focaccia. Gott.

Så här kan inte raoutern stå för alltid?!

Idag håller jag på att riva ner tapeter i hallen, inge roligt alls. Men snart får jag spackla och slipa. Lite roligare än att riva tape som sitter som satan. Nu ska jag ut med Morgan och få en liten paus.

Btw.. Konstig statestikmätaren har blivit.

Kategori:
Tobias - Mitt liv genom en kameralins:

sv. hahaha ja. hehe. jag skall gå runt och känna mig unik hela dagen ^^

Haedil *HUMOR BLOGG*:

vsg :)

haha tack :)

allt bra? :)

Kat:

meh, har du också en blogg :)

hittade ni någon present till Ante? Jag har ingen :(

/världens bästa syster.

Kommentera inlägget här: