Frukt + film

Har ätit lyxfrukost med färska frallor och kräm idag. Kändes verkligen som det behövdes. Jag och Robin satt på Vårdcentralen och väntade en timme innan jag blev uppropad. Nej, vi har inte tagit vaccinet för svininfluensan. Och nu känner jag mig lite hängig och trött, huvudvärken smygen fram.. Antagligen pågrund av det regniga vädret. Nu ska jag vänta på att klockan ska bli ett och sen ska jag till Apoteket och hämta ut mitt recept. Ja. För att få tiden att gå så ska vi titta på filmen Ett päron till farsa firar jul och äta satsumas. För i fredags fick vi ner en rolig sak i brevlådan. En påse från ICA Kvantum i Kungens kurva. Fick fylla påsen full med satsumas och endast betala 15 :-, påsen rymde 3 kg.. Klart att Robin och jag köpta en hel påse full. Älskar ju satsumas/mandariner/clementiner. Vilket namn är rätt? ;O



Pic: Muuuuummmmssss

Kategori:
Kommentera inlägget här: