Sick ell ii sick ii

Jaaa. Nu har det gått en hel dag och jag känner mig piss hängig. Visst är det ruttet? Att jobba idag gick hyffsat bra eftersom det var väldigt lugnt men nu när jag fått suttit ner ett tag hemma i soffan så suger det här. Är som att allting kommer nu istället. Så jag kan räkna med att åka på en förkylning. Haha. Uscha uscha. Hjäääälp mig.


Pic: Dricker söder te i våra nya koppar

Kategori:
H a i d i s -:

Godnatt! Hoppas du haft en bra dag! ♥

Safia:

Nej vad jobbigt! :(

Julle:

God morgon :)

alexandra - VaADFANSKAJAGHETA.SE:

Hejsan:) Önskar dig en trevlig tisdag! :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg:

Krya på dig!

Madeline:

ush , hoppas du kryar på dig. Ja visst är det mysigt. älskar våren helt underbar!:D

LISOU:

Fin blogg! :)

Kommentera inlägget här: