Oj oj

Phuu! Haha. Jag har lekt hund i ca 45 minuter. Och visst låter det hel skumt? Men vad gör man inte för sin dotter, hon bjöd på nylagad mat i sina små kastruller och matade mig med sked, klappade mig över håret, kramade om mig och skällde ut mig och skrek "gååååå". Så vad ska man göra? Jag bara älskar det här, att få busa med min lilla tjej. Tyvärr finns det inga bilder eller filmer jag kan visa på detta så jag kan bara säga att det var sjukt kul men nu är jag helt slut. Haha. ;)

Imorgon jobbar Robin. Igen. BLÄ! Han skulle egentligen ha varit ledig men hoppas in imorgon på ett passa och är ledig på måndag istället. Så det gör väl inget egentligen men jag har längtat så mycket efter den här dagen. Har nämligen haft väldigt lite tid med varandra den senaste tiden, korta stunder innan sängdags bara och någon ledig dag hit och dit. Min karl har jobbar en del extra så det är därför, det är ju på gott och ont. Men söndag och måndag är lediga dagar, ska försöka mysa och bara ha kul då! ♥ Och ta massa nya bilder med nya kameran. Wiie.

Jacqueline sover som en gris nu igen!

Kommentera inlägget här: