VAB-Onsdag

Min första VAB-dag med Jacqueline. Robin har alltid varit hemma med henne när hon varit sjuk tidigare då det aldrig finns personal på mitt jobb så man ställer alltid till med kaos om man inte kan jobba. Fast om jag förstår allting rätt så kan ingen neka dig att vabba?! Så ja, idag kör jag.. Och det är väl ganska självklart att jag vabbar eftersom jag också är sjuk. Vi ligger hemma med magsjuka. Börjar känns lite bättre, ingen av oss som kräks nu iallafall men magen är inte i balans kan jag lova er!

Har tvättat 3 maskiner tvätt med nerspydda lakan, handdukar m.m. som Jacqueline spydde ner så fint igår kväll. Wooohoo liksom.

Men tydligen så går det magsjuka på dagis fick vi veta när vi ringde och sjukanmälde henne idag!

Myser framför Lejon Kungen nu iallafall, blir kanske lite pyssel sedan. Måste hålla oss lite sysselsatte en dag som denna ju, vila är bra men väldigt långtåkigt.

Kommentera inlägget här: