Kitchen



Nu är styckningsschemana uppe på väggen i köket. Så nöjd. 😊 Köket känns mer och mer färdigt, tar lite tid bara, drygt nog! Bilderna är köpa på en inredsningssida, kan länka om någon är intresserad, kommer inte ihåg exakt just nu vad den heter men fanns en hel del fint på hemsidan. De svarta ramarna är från IKEA. 



Så idag är det en fixardag trots det otroliga vädret. Får ta en dag på stsnden nästa vecka när Robins semester börjar! 



Nu blir det grillat strax. ❤️
angelicasvarld.blogg.se:

Super fint! Vi är mitt uppe i en köksrenovering så jag bara längtar tills jag får börja piffa!!

Evelina:

Ser ut som att du har fina tryck från Knaada. www.Knaada.se, hon har massor med fina tryck =)

Svar: Oh. Tack för tipset. Såg ut att finnas mycket fint där. :)

Jag köpte dock mina från interiorforyou.se! Också massa fint.
Carina

Sriwanna Salomonsson:

Men du, den gråa färgen på väggen inne i barnrummet! Me likey!

Kommentera inlägget här: