Seg söndag

Segt. Förstår inte varför jag börjar bli så trött så tidigt, antar att det är för att hela helgen har varit lite små seg och inte haft så mycket att göra. När jag tänker efter så har jag inte gjort något vettigt på hela dan.
Blev väckt 9:30 ungefär av att mormor ringde och frågade vilka som är hemma, hur ska jag veta det? Men jag gissade på att det var jag och Krister. Och min kära mormor kom förbi med räkmackor åt oss, kärlek till henne! Men efter försöka jag att slippa behöva åka med till Coop och ÖB. Jösses. Jag sprang runt där helt nyvaken.
Det som gjorde att jag åkte med var att jag kunde köpa lepsyl, bara därför åkte jag med. Men jag glömde bort lepsylet helt och hållet, jag skyller på att jag glömde det för att jag var nyvaken.

Nyss så tittade jag och Krister på King Kong. Jag har inte sett den tidigare och vissa säger att den är jätte bra och vissa jätte dålig, kunde helt enkelt inte låta bli att se den då. Fast den är så lång.
Tillslut så somnade min bror och jag märkte det inte, jag fortsatte prata med honom även fast jag inte fick något svar, trodde liksom att han bara inte orkade svara. Tillslut när gorillan kommer för att rädda tjejen från dom där "monstrena" och alla tillslut ramlar ner från en klippa och fastnar i massa lianer och klättrar så började jag skratta och vände mig mot min bror för att säga att det den där scenen liknar scenen i Kejsarens nya stil, när Kuzco och Pacha ramlar ner från hängbron och Kuzco från in huvudet i klippan och alla fladdermöss kommer ut, men tydligen sov min bror. Blev lite putt på honom. Jag vet om att jag kan somna till filmer när jag ligger ner och är lite små trött men när andra gör det så är det ju inge kul alls.



(Jag i ett nötskal?)
- "Vad är klockan egentligen?
   Den är 21:45.
   Grymt att man vet vad klockan är utan att titta på den."

Kategori:
Kommentera inlägget här: