You´re the storm

Tänk om man kunde vakna en morgon och inte känna sig seg i kroppen, vakna och vara jätte pigg och se fram emot att få gå upp ur sin säng. Det är nog en omöjlig känsla när det är så här kallt. Från att ha legat ute i solen så gick det direkt till den iskalla tiden, dags för vantar och halsduk? Skulle ha matte b idag för första gången, usch, vi fick göra ett "test" för att se hur mycket vi kom ihåg. För min del var det ingenting som jag mindes. Jag har inte haft matte sen i ettan och det gick åt skogen. Och nu är det dags för det igen. Men jag tror jag har fått en bra matte lärare iallafall, Mastak, han verkar vara grym på att förklara och väldigt snäll. Fast jag kommer trots det sakna min gamla matte lärare, Oscar, han jag satt och asgarva med så vi började gråta. Men en sak som är säker, jag ska få betyg i matte b, om inte så ska jag drömma om det så jag tror det är sant. Efter matten så sms:ade jag Magnus och frågade om han ville ses. Så det blev bestämt att vi skulle ses 12:40 vid plattan. Det blev en extremt långpromenad även fast det var så kallt och blåsigt ute, inge vidare promenad väder egentligen, men med rätt sällskap så! Efter att ha gått, gått, suttit, gått och gått så tog vi oss till slut tillbaka till Centralen och åkte åt varsitt håll. Herr Favorit.

Kategori:
Kommentera inlägget här: