Ja! Ja! JA!

Dagen slutade bättre än vad jag hade trott att den skulle.
Åt frukost med Robin, sen fixade jag lite bilder i photoshop medan han duschade. Sen vart det tv-spel med syster, vi spelade Buzz. Jag kände mig rätt dålig, trots att det kändes som att det gick rätt bra ibland. Men men. Jag får öva lite. Efter det så vart det svenska, jag skrev ihop hela intervjuvn om Robin, sen var jag trött. Men trots det så blev jag peppad till att skriva ihop nästa intervju om Abdi, sen var jag jättetrött. Men trots det så blev jag peppad att skriva slutsatsen. Gud. Vi räknade sen ut på ett ungefär att mitt svenska arbete kommer bli på åtta papper, alltså mitt längsta arbete någonsin. Det kanske är simpelt enligt er. Men enligt mig så är det ett stort WOW. Känner mig duktig. Och sen gick han till bussen och jag till duschen. Imorgon blir det bara skola och försöka göra klart slutet av arbetet. Heja, heja!

Kategori:
Helena:

Så duktig, så! :) 13 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!

jocke:

duktig tjej

Johannes:

:)

Kommentera inlägget här: