Vad händer?

Vaknade redan vid 7:30 och jag som skulle kunna sova hela dagen eftersom ingenting kommer hända idag, så vitt jag vet just nu! Har iallafall gosat ner mig i sängen med mamma och tittat på Top Model med henne nu på morgonen, rätt mysigt. Men nu är väl tiden inne för en dusch och göra sig i ordning, något ska man väl hitta på även om det blir värt att berätta eller inte.. En tur till mormor och morfar kanske eller försöka sig på att lära sig spela gitarr. Jag har ju som sagt ett nyårs löfte som var "jag ska lära mig spela en låt på gitarren helt fel fri" och hur långt har jag kommit? Ingenstans.
Men det är sol ute, svinkallt tycker jag ändå, regnar till och från. Vad är det för väder att lita på egentligen?

Dags att gå och göra sig i ordning iallafall.
Kategori:
Kommentera inlägget här: