Jag vaknar upp

Jag tror jag gick in i väggen, en, två, tre gånger igår. Vad mer ska man säga? Ingenting gick att stoppa. Jag är less. Imorse när jag vaknade så klädde jag på mig direkt och gick till affärer och köpte kanel och vanilj te. Jag har pimplat te, lyssnat på musik med sköna rader och tänkt att en död mans kropp inte får stoppa mig. Men jag saknar honom så jag låter honom stoppa mig en aning, bara för att jag ska få en stund för mig själv och tänka på honom. Jag tänker hellre på honom än pratar om honom, är det dumt?

  

Jag måste sätta mig och skriva ett arbete nu som jag måste skickas in senast ikväll, hur ska det gå? Men som sagt, jag tror inte jag orkar. Men som sagt, jag är tvungen. Te och en macka på beställning, hej.
Kategori:
jocke:

gumman då. ses för en fika någon dag?
fina bilder!

Kioskar Pingvin:

Death must be great,
because no one has come back from it.
Life is a path and death a destination.

Du borde lyssna mer på mina låtar! Han har det bra och jag är övertygad om att han vill att du skall vara glad du med

kram

Carina:

Jocke, en fika skulle vara fint. Hör av dig när du är i sthlm, bejb!

Carina:

Oscar, lyssnar mer än du tror på dina låtar.
Trots att texterna kanske inte är dom gladaste så blir jag glad ändå. Din röst är gudomlig. Kram.

peter:

fina bilder idag på dej. hur blir det på lördag då?

Anonym:

Söt du är :)

Carina:

Tack ska du ha!

Anonym:

vem är det som du hellre tänker på än pratar om?

Carina:

Eftersom personen är något jag hellre tänker på än att dela med mig av till andra så öppnar jag mig inte för en anonym person. Det dummaste jag varit med om! Hmpft. ;(

Kommentera inlägget här: