Pepp!

Vi vandrade 1.2 mil idag. Jag och mamma hade väldigt trevligt under dessa timmar då vi vandrade. Lugn och ro. Berättade om alla idéer och planer som jag har och hon, för en gångs skull, peppade mig ritkigt ordentligt. Trots att det började med att jag kommenterade, "jämt när jag säger något som jag vill göra så säger du bara hur riskabelt och negativt det är..."  och hon svarar att allting jag gör klarar jag av, jag sätter mål och dom ska jag nå. Tack, mamma. Efter att ha gått förbi det ena och det andra så kom vi hem till mormor och morfar, tog en macka och sen väntade vi på att Micke skulle komma och hämta oss, kunde nämligen inte gå tillbaka, för lite tid om det. Jag skulle hem och tvätta massa kläder och duscha, är rätt slut i fötterna. Nu ska jag åka till Hägersten igen. Och imorgon på morgonen kommer Robin hem. ♥

   
Kategori:
johanna!:

fin häst :)

Kommentera inlägget här: