Vem är jag idag?

Inatt drömde jag att jag var på månen, att det var snö och halt där. Hemsk dröm.
Efter det så gick jag upp, min bror gjorde en rabarberpaj och jag städade huset lite snabbt. Sen bestämde vi oss för att plantera ner jordgubbsplator i en jättestor kruka. Men det blir alltid så att vi gör mer än vad vi ska. Så vi rensade bort massa ogräs, klippte gräset och planterade jordgubbsplantorna. Nu står dom ute i solen och steker. Det står en skylt i krukan som vi gjorde,
"rör du så dör du"!

Jag letade lite jobb idag igen på ams. Hittade ett som skulle passa mig perfekt, så jag ska sätta mig ner och skriva om mitt cv lite senare idag och skicka in det, hoppas på det bästa. Håll tummarna för mig, jag behöver verkligen ett jobb just nu! Och förresten, jag stämde gitarren så gott som det gick (eftersom jag inte är så bra på det...), jag har ju fortfarande ett ny-års-löfte att hålla. Jag ska lära mig spela en låt helt fel fri. Det är nog dags att börja öva på den här låten.

Och hey, jag funderar på att klippa mig kort eller ja, kortare iallafall. Något som i stil med bilden som är lite fejk gjord men vafan, men lite kortare ändå. Vi får se vad det blir, något nytt ska det bli iallafall.

Kategori:
Jimmy:

Du vet väl att drömmar betyder motsatsen av det som händer i livet? =) Att du drömmer att du var på månen och det var kallt o halt där betyder nog att du står väldigt fast på jorden o njuter av sommaren =)

jocke:

sötnos

Jessica:

Du skulle nog passa bra i kort, om man går utifrån bilden :)

virre:

jag tror nog att du skulle bli supersnygg i kort hår va (:

Jessica:

haha, pengafrågan skjuter upp allt.. igen.

Jo det är bara fint faktiskt, och sommaren är tillbaka :) Hur är det själv?

Jonatan:

åhå så snygg!

Kommentera inlägget här: