Frisören

Kaos! Jag har åkt på en förkylning igen. Nyser, snorar och har halsont. Det är inte kul alls. Speciellt inte när det är så här fint väder ute. Man vill ju bara vara ute och gå långa promenader, sitta i solen, allt. Men kroppen orkar inte riktigt med det. Men får hoppas att det går över fort. Troligtvis inte. Men hoppas kan man i alla fall göra. Hah.

Och ännu mer kaos är ju mitt hår. Sist jag var hos frisören så var jag hos en gullig tjej på Söder. Hon tipsade och hade sig med mitt hår, jag blev jättejättejätte nöjd. Dock så är mitt hår så kaos just nu att det var akut att komma till en frisör så jag bestämde mig för att gå till någon i Norrtälje så det blev KIKIDE. Så 15:30 smäller det. Blir en liten rödbrun färg (jag som alltid tyckt att rödbrunt är fult, på mig.. hm..) och så blir det att klippa topparna! Så får vi hoppas att det blir snyggt. Det lär i alla fall kännas fräscht.

Dags för att fylla vattenflaskan ifall jag får en hostattack och borsta tänderna. Hej då!
Kategori:
Kommentera inlägget här: