Lever tajt

Sitter och betalar lite utav mina räkningar. Usch. Den här månaden suger det extra mycket för mig att betala räkningarna. Får inga pengar alls. Sista lönen från Wayne´s kom förra månader och föräldrapenningen börjar inte komma fören i slutet av september. Men vad ska man göra? Man får ta och skrapa ihop det lilla man har för att betala, för vem vill ha massa påminnelser? Inte jag iallafall. Efter att det här är betalt så kommer jag leva tajt en månad, hah! Mindre roligt. Men det känns okej eftersom jag kommer ha världens goaste pojke här hemma, världens mysigaste hund och (troligtvis) världens finaste barn här hemma så jag är lycklig för det istället. ♥

Kategori:
peter:

haha jag kan lova och svära att jag inte är en bratt med 50 g wax i håret ;) mitt hår på skallen väger nog inte ens 50 g haha

Kommentera inlägget här: