Bilder från dagen









Kategori:
fia:

Nää, vilken söt tjej du har där, åh :)!



jaa, det känns som att dom kan vara behövliga, lite lättare om man vill duscha tillsammans sen osv kan jag tänka mig :o

fia:

Var tredje vecka har jag varit där typ, hon har haft jätte dåligt med tider hela tiden har hon sagt, men vafan, konstigt tycker jag, :p

jamen precis, det är alltid skönt att gå dit för att lyssna på hjärtat och allt, men jag tycker att min barnmorska är lite bitter och konstig, så jag slipper helst, hoppas att lillan väljer att titta ut lite tidigare så att jag slipper gå till henne:p



Det kommer och går, ibland får man nästan lite ångest och panik, men det går fort över, hoppas på att allt ska gå bra, jag förväntar mig det värsta (med smärtan) haha, känns som att det är lika bra.. men jag har faktiskt varit rätt lugn när det kommer till förlossningen :)

fia:

jo jag har också hört det, men fy så less man blir. Det känns nästan bättre om man slipper förvärkar och bara får riktiga värkar direkt.. nu måste man ju gå och lida och veta att det som kommer hända kommer göra ännu ondare, haha :p men det är ju som du säger, det är bara att bita ihop!

Kommentera inlägget här: