Vårkänslor

Shiiit vad härligt.
Det är vår i luften! Dom sopar gatorna ute, solen lyser och värmer, vindstilla och snälla barn! Wohooo!

Är däremot jävligt besviken på HM. Beställde massa kläder till Jacqueline och lite till Zoe här om dagen. Jackie är i stort behov av kläderna nu och hon såg verkligen fram emot att få hem paketet, mycket för att det var ett par snygga sandaler där i som ska användas i sommar.

Fick sms-avin igår och hämtade ut paketet idag. Stort som fan var det. Fick ta Zoe i bärselen och slänga upp lådan på vagnen. Gick hem till mamma och dumpade det i hennes garage då hon bor väldigt nära posten, vi bor tyvärr mycket längre ifrån och jag kunde inte böka hem till.. Gick och hämtade Jackie på dagis och sen gick vi tillbaka för att öppna paketet. Jag var redan irriterad för paketet var halvt öppet!!!! Och när jag öppnar paketet som är proppat med kläder som jag inte har beställt. Ledsen Jackie blev och tokförbannad jag blev. Min följesedel låg i paketet, mitt namn stod på paketet.. I paketet låg det följesedeln till personen som hade beställt kläderna plus en till följesedel till en tjej i Manchester!

Någon på HM's lager som söp på jobbet här om dagen! Inte ok!

Kommentera inlägget här: