I love Granit

Här om veckan fick jag hem en rabattkod på 20% i brevlådan från en utav mina favoritbutiker. Granit. Skulle kunna handla för alldeles för mycket pengar hos dom, tacksam för att dom har skaffat en webbshop nu så man kan kolla lite då och då, inte alltid man har vägarna förbi en Granitbutik när man inte är i stan varje dag när man är mammaledig.

Hittade dessa marmorfat, jag har suktat länge efter de riktiga marmorfaten men dom kostar mycket mer, mycket mer! Så det har ju fått vara. Men nu blev jag så glad när jag såg ett tips om dom här hos Granit för betydligt lägre priser. Jag beställde både den kvadratiska och den rektangulära och sen 20% på den. ♥
Ett nytt kök behöver ju snygga detaljer, right?!

Om ni är sugna på att klicka hem ett billigare marmorfat men ändå extremt likt orginalet så gå in på Granits hemsida. :)


Instagram: @vilopaus

Kommentera inlägget här: