Favo dresses

Jag letar klänning för fullt. Det är lång tid kvar men jag vet att jag aldrig kan bestämma mig. Jag har ALLTID en bild av hur jag vill att allt ska se ut och speciellt sitta. Så jag är ute i god tid. Svårt som fan är det, allt jag fastnar för kostar skjortan.. Sen fastnar ju för sånt som inte är så otroligt dyrt men då är jag ändå osäker.


Den här klänningen tycker jag är APSNYGG! Den är så enkel med fina detaljer, det bästa av allt är att den har öppen rygg (ett måste på min klänning). Sen ett stort plus att den inte har ett långt släp.


Den här klänningen är som ovan. HELT PERFEKT! Men 12.000 kr? Surt som fan. Älskar överdelen med spetsen, öppen rygg! Den här är min absoluta favorit tror jag. Känns lite mer bröllopsklänning än den ovan.

Hjälp mig! Vilken är snyggast? Tipsa mig med länkar och massa! Jag vill ju hitta den perfekta klänningen till den stora dagen. Och vi ska gifta oss under sommaren så det får ju gärna vara somrigt som de ovan.
 
 
Agnes:

första första första, vilken drömklänning! :) vad kostade den?

Svar: Jag vet, den är jättefin! Enkel men ändå skitsnygg. Den kostar 6.700 :- ! Hälften av den andra typ men ändå lite dyrt för min mammapenning. ;( Får väl leta vidare! :)
Carina

Amanda:

Tänkte på dig när jag såg denna.
Så fin! (Och billigare!)

http://www.ebay.com/itm/Mermaid-Lace-Cap-Sleeve-Wedding-Dress-Bridal-Gown-Custom-Size-4-6-8-10-12-14-16-/271611222218?pt=Wedding_Dresses&hash=item3f3d4a58ca

Kram
Amanda

Svar: Oh så fin! Har tittat runt på massa liknande som den du länkade till. Man blir sugen på ALLA! :O Det här är svårt.
Kram!
Carina

Kommentera inlägget här: