Fix & piff

Har försökt att fixa allt hemma idag. Det är nämligen barnkalas imorgon. 4 jävla år blir dottern och det är helt sjukt för det känns som om hon varit vid min sida sen jag föddes. Tyvärr har jag inte kommit någon vart. Nu är jag färdig, helt slut, på väg att somna ståendes! Känns som om halva kroppen har lagt av, en remiss är skickad till Danderyds sjukhus igår och jag hoppas att jag ska få komma på ett besök snart. Vilken dålig mammaledighet jag haft, har knappt ork att ta hand om barnen så jag tvingar mig själv till att orka vilket gör att jag gråter korta stunder flera gånger i veckan. Usch och blä. 

Men nu har vi handlat lite pyssel som vi ska dekorera med imorgon på kalaset. När Zoe har somnat ikväll så får jag och min blivande 4 åring ta plats vid köksbordet och pyssla! 

Det kommer nog sluta bra tillslut. 

Blommor har jag fixat iallafall. 
Kommentera inlägget här: