Älskar tapeter <3


Satt och spanade efter en snygg tapet att ha i klädkammaren/bebiskammaren tidigare i morse! För ett tag sen hittade jag denna som jag förälskade mig i, lite batikmönster är väl aldrig fel? Men jag köpte den aldrig och nu finns den bara i blått och även om den är dösnygg den med så känns den inte klockren, vi har inte direkt blått hemma hos oss.. Sen ville jag ha något mer neutralt som den ovan, mer åt det gråa hållet.. Eller något som är mer mjukt och diskret men ändå någon färg! Väggen den i så fall skulle sitta på är cirka 150-160 cm bred och resten av väggarna är vita. Står vita byråer och en vit Brio spjälsäng där inne som våran 1,5 åring har som rum. Men snart kommer den tredje och ska ta över, Zoe får flytta in till storasyster så länge.. Vi försöker satsa på hus i Norrtälje nu! Får se hur det går. Vi hoppas att vi ska få tag på något fint.

Eftersom tapeten ovan är slutsåld och troligtvis inte kommer in igen så hittade jag en annan som jag gillade. Enfärgad dock men absolut en härlig färg enligt mig. :) Denna här nedan fick det bli. Ska hitta lite fina bilder att rama in och ha mot den här snygga färgen! ♥ Jag är en liten tapetsamlare tror jag!


Fick 30% rabatt och fri frakt också. Tummen upp, va?!
 



 
Kommentera inlägget här: