Säljer Bugaboo Cameleon 3 All Black

Vi ska sälja våran fina Bugaboo Cameleon 3 All Black. Har lagt ut den på Blocken men tänkte lägga ut den här i bloggen också. :)

Den började rulla december 2013 då Zoe föddes. Vi är första ägaren. Vagnen är felfri och fungerar alldeles utmärkt. Finns en liten repa på chassit men som sagt så är den förutom det hel och fräsch.


Det som ingår är:

Chassi med alla hjul
Liggdel (endast använd i 3,5 månader så den är i nyskick) med madrass
Sittdel
Varukorg
Svart sufflett och svart liggdelslock
Instruktionsböcker/papper som följde med vagnen
Adapter till Bugaboos ståbräda
Kvitto finns, köpt från England

6800 kr.

Finns i Norrtälje, Stockholms län!

Pic: Lånad bild från Google. Varukorgen saknas på bilden.

Vill du att jag skickar fler bilder på vagnen så kan du maila mig på
[email protected]


Pic: Bild lånad från Google.

Säljer också terränghjul till Bugaboo Cameleon 3.
Dom är använda ca 5 gånger endast så dom är i nyskick.
Orginalkartongen finns kvar.
Jag kan skicka hjulen om så önskas men då står köparen för frakten och jag måste gå till posten och väga paketet för att få en exakt fraktkostad.

500 kr (nypris 930 kr)

Maila mig på
[email protected]
om du har några frågor eller är intresserad av att köpa.
 
 
Carina:

Vagnen är såld nu!

Kommentera inlägget här: